CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jumaat, Jun 01, 2012

wedding's day my cousin

assalammualaikum...
entry kali ni mak nak citer pasal kawen-kawen...tapi bukan mak yang kawen nok...mak dah kawen,mau bape kali mak nak kawen nok
ok,bukan sorang cousin aku yang kawen sepanjang bulan 5 ni,3orang sekaligus,selang seminggu dan selang sehari,...mau pengsan 

Roza&Razi(19/5/2012)
pasangan pengantin yang pertama,cousin aku yang do kat jementah,segamat,tunang pun lama tak bape lama,dalam 3minggu,kenal pun tak lama gak,dalam 3bulan,
sesungguhnya kuasa Allah maha besarkan,semuanya dipermudahkan...alhamdulillah
ok mari kita layan piccas dulu ek
sessi membatalkan air sembahyang...pengantin lelaki ni sebenarnya pemalu sangat,saat baca taklik ada lafaz kanda dinda tetiba je dia terdiam and senyum2 sendiri..muka tak payah cakaplah mengalahkan perantin perempuan...blushing giler
untuk majlis perkahwinan mereka takde majlis bersanding...pelamin nan indah itu telah dijadikan tempat khatam alquran tuk pasangan pengantin...tak pernahlah jumpa kan pengantin lelaki berkhatam bersama pengantin perempuan...
ok,yang pakai baju putih tu adalah adik aku merangkap pengapit pengantin perempuan..muka ala-ala bengang sebab paksa rela kot dok atas tu..
ni pulak pakcik dan makcik sebelah pngantin perempuan....merangkap orang kuat rewang..huhuhuhu..termasuklah mak aku sekali....
pengantin lelaki=Razi
my cousin,kak roza

(mardhiah&sahrudin 26/5/2012)
ni adalah sepupu aku paling rapat dari zaman aku lum kenal dunia sampai sekarang sampailah akhir hayat nanti...owh sedih wooo..yelah pas ni dia dah dok jauh sket,nun jauh di k.l,adoilah,ni lah kawan gosip.kawan sebantal,main kawan tak kawan,sepupu susah senang citer dia lah
cerita cinta mereka pun menarik gak,kenal time raya,1/1/2012 tunang dalam masa 5bulan kawin...
ok kita lawan gambar mereka pulak yerk..

ni gambar pas nikah....jumpa pun jarang2..perkh.nak amik gambar macam patung lilin lah senang citer..kaku jer..hikhikhik
guess book untuk tetamu yang hadir
tanda membatalkan air sembahyang

dah nama pun dok kat johor...haruslah ada tol kan....
kalau ada 3pintu..semua pintu mesti ada penjaga tol...yang paling ramai kat sini lah..hikhikhik
pengantin berbaju hijau...
ala mucuk-mucuk....

johari&farahin(27/5/2012)
yang ni plak cousin belah laki shayer...kisah percintaan mereka tak bape tau sangat,cuma yang den tau si pengantin perempuan ni satu tempat keje ngan den kat micron,cuma bezanya kitorang lain team..memang jarang jumpa lah,..lagipun department lain-lain,lagilah memang tak jumpa sangat,tapi adalah terserempak sesekali,mereka bernikah ni pada 25/5/2012 di masjid sawah ring,
majlis sebelah perempuan plak pada 26/5/2012 bersaaman ngan majlis sepupu kat atas tu,jadi gambar nikah ngan sanding mereka memang takdelah kan.
cuma yang difahamkan pada mahlis nikah,mereka memakai persalinan kelabu hitam dam untuk majlis sanding nya mereka memakai sepersalinan baju merah hitam,...
mana aku tau,hikhikhik..pengapit lelaki adalah adik ipar aku...owhh cik ayob menjadi pengapit yang berjaya lah...hihihi
ok lah kita tengok muka mereka di majlis resepsi sambut menantu
ketibaan pengantin...adeii...berpeluh menunggu mereka ni..kul 3pm baru sanding..
tengok silat and zapin
ni family pengantin perempuan rasanya'
pengantin lelaki...joe
prngantin perempuan..farah..

yang ni plak..
jeng
.
.
.
jeng.
.
.
.
jeng
pengapit yang paling poyoss...hukhukhuk...cik ayob..merangkap adik ipar aku
ada citer di sebalik semua ni
cik ayob merupakan kawan kepada sepupu aku si mardhiah tadi,disebabkan dia jadi pengapit maka dia tak dapat datang pada siang hari 26/5..pukul 8malam cal aku untuk teman dia pegi jemputan..
huhuhu..tak dan lah aku nak pegi kan sebab aku pun dah siap nak balik kampung tuk event si joe ni pada keesokannya hari plak...sian cik ayob..lain kali aku teman yerk..
sampai disini saje lah ye mak celoteh,nanti mak sambung lagi,mata mak pun dah kelat jerk ni

nota kaki=untuk semua sepupu-sepupu ku,aku nak ucapkan  SELAMAT PENGANTIN BARU,SEMOGA BAHAGIA HINGGA KE AKHIR HAYAT..AMIN...











Tiada ulasan:

Catat Ulasan